finland imorgon :)

Helluu, igen!



Jag uppdaterar igen, men det är endast för att jag bara skulle säga att jag åker till finland imorgon. Till min älskade lilla mormor med mamma :) Senså ska vi till mammas syster i Ranua också. Skitlänge sen jag träffade alla mina kusiner. Dom är 10 st barn i familjen (och ja, jag är seriös) Dock så bor ju inte alla kvar men dom 6 yngsta.  Kommer hem på söndag eller måndag. Vet inte ännu när mamma hade tänkt sig att vi skulle åka hemåt. Ahja, jag hinner nog mest troligt inte skriva nåt mer innan det eftersom att vi åker dirr imorn efter skolan :)

Ha det kul, antar att de flesta åker till boden på cruisingen..

Pussis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får kul

2009-09-01 @ 16:43:47
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0