No time to think of consequences

halåååå!

gosh så trött jag är, fast jag har sovit i drygt två timmar (?). Jaja..
Imorgon börjar allvaret, första skoldagen då vi ska ha riktiga lektioner, matte, svenska och engelska.. Dock så har vi sovmorgon till halv 11, sjukt skönt. och slutar kvart över två om jag minns rätt! Idag har vi dessutom vart i köket hela dan, lagat mat och bakat som vi sen åt tsm med 3;orna i restaurangen, gott var det =)
Jaja nu sitter jag och leker lite i camen, tar fula bilder och sitter och skrattar för mig själv. kul liv =) Ska gå ut och röka en snabbis, kanske skriver senare :) Pussssss



erica, sanna och jessica idag på skolan haha ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0