bara för skojs skull.

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
nope
Något husdjur : Hund
Någon favoriträtt : vet faktiskt inte, har inte någon speciell favorit.
Någon flick/pojkvän : nej inte det!
Puder på dig : osminkad idag haha :P
Några framtidsplaner : Bli framgångsrik och ha ett bra liv
Någon sjukdom : nickelallergi om det räknas? haha
Gymkort : Nej, gymma är överskattat
Några kärleksproblem : typ inte :p
En homosexuell kompis : Det tror jag inte!
Duschat idag : Nej, men ska snart =)
Någon kompis som snarkar : Eeh ja! haha ;D
Någon vän som spelar i ett band : Nej typ inte?
Några mvg: När jag gick ut 9;an hade jag ett i finska. Men nu verkar det som att jag kmr få det i svenska och engelska också.
Någon som förstår dig : De närmaste och käraste!
Tuff kompis som kan försvara dig : Jag försvarar mig själv.
Något beroende : nikotin och typ.. shopping haha? ;D
Fikat idag : Kaffe med Erica nyss :)
Nagellack : ja, genomskinligt.
Någon vän som bor i ett annat land : Japp!

VEM ? ..
Avskyr du : Finns några äckliga mytare!
Hånar du : Samma där med =)
Delar du mest minnen med : Mina tjejer!
Längtar du mest efter : Jag vet inte?
Stör du dig på : Finns några.
Gosar du med : Akita ;)
Lagar mat : Mamma oftast. Jag kan väl också få nåt ryck och laga middag ibland =)
Diskar : diskmaskinen?
Tror att den är någon : Hm....alla är väll något ?

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Läser tidningen på internet lite då och då.
Buss åker du oftast : töre-lule, lule-töre minst 5 ggr/vecka.
Frisyr har du : brunt långt hår, extensions.
Dag fyller du år : 23 Juni
Årstid föredrar du : Vilken fråga, SOMMAREN förmodligen!
Stad är du uppväxt i : en äcklig liten byhåla, töre. tyvärr!

VAD ? ..
Gör du nu :
Lyssnar på musik och sitter i skönfotöljen i tvrummet. Msn, denhär listan osv.
Gör dig till en bra människa : Att jag oftast är glad och sprider positiv energi.? =)
Gör dig till en dålig människa : Att jag kan vara alltför ärlig och snabb i käften :P
Vill du arbeta med : som reseledare eller bartender utomlands är det som lockar för tillfället iallafall :)
Är roligast just nu : Att det snart är jullov!
Har du på dig nu : L O D I S braller, linne och en kofta.
Har du för smink idag : Inget alls.
Äger du för skor : ganska många par. orkar inte räkna upp alla :p
Har du för storlek i skor : 36-37. Beror oftast helt på skorna.
Läser du för bok : Ingen för tillfället.
Ska du göra nu : Säga godnatt till alla på msn och hoppa i duschen och sen sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0