godmorgon!

Jaa, jag har då just vaknat. Är fortfarande helt trött och seg, fast jag la mig rätt så tidigt igår. Kom hem kring halv ett tror jag..
Aja, igår hände det väl inte så mycket, var i siknäs hos Maria och bara tog det lungt och skrattade åt fula videos på tuben! hahah asså nog finns det sjukt folk alltså!. Sen kom john,danne och nån mer så vi åkte till töre med dom. For hem direkt och satte mig vid datorn ett tag, sen la jag mig framför tv;n och kollade på CSI och somnade. haha :) Har en tendens att alltid somna när jag ser på nåt bra program på tv!
Nog om det.



Ikväll blir det fest hos Jessica. Hon fyller år på måndag så vi ska fira hon ikväll. Kul :D
Grattis i förskott dessutom gumman!
Och juste!!! Erica och hennes mamma hade kollat på utlandsresor igår, och hade hittat rätt så billiga till lanzarote! Jag ska ju följa Erica och hennes familj utomlands på sportlovet(?) i februari för er som inte visste det =) Fan vad jag längtar!!! Nu återstår det ju bara att boka och sen sitta och längta till februari. haha :P

Jaja, nu ska jag iallafall gå och ta mig nå frukost och sen ta mig en dusch och fixa mig inför ikväll.. Hmm, vad ska jag ha på mig? Kanske blir nåt nytt, får se :)


Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: erica

sv: haha okeej, kanske de xD

---------------------------------------

ååh va kul vi ska ha i februari hihiih :D

2009-09-05 @ 13:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0