Once you've had a taste of perfection

Helluuu!


Jaa, nu vare ju ett tag sen jag skrev igen. Har inte orkat bara. Skriver då jag känner för det och nu fick jag bara ett ryck att skriva.
Kan ju börja med att berätta att jag trivs i skolan i lule, men våra lärare (inte alla) är rent ut sagt som gordon ramsay i hells kitchen!! Fan vad sur jag blev idag, riktigt less! jaja, skiter i det bara så kanske det går bättre i fortsättningen haha!
Och på söndag börjar jag och Erica jobbaaa! KUL SOM FAN! Tro det eller ej. Förra året hade vi så jävla roligt dära så kan inte göra annat än längta, dessutom känar man ju mkt pengar också, härligt! Dock så kmr alla (nästan alla) pengar sparas till februari då vi ska till Lanzarote! Längtarr ;D Vi kmr ha så kul!
Jaja nu ska jag lägga in nån bild och sen ska jag gå ut och röka, sen får jag se vad som händer :)

alla bilderna är från hos Jessica, (hennes födelsedag)

jag och Maria :)

Felicia och Emma :)

Jessica och Jimmy :)                                         Sanna :)



:)





Nu ska jag ut, bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0