seeeegt!

hellu på er!




Jagvet att jag är dålig på att uppdatera här, men jag orkar helt enkelt inte uppdatera så ofta =)


Jag kan iallafall börja med att berätta att det var bra i finland, kom hem på måndag eftermiddag. Var till min moster Tarja i Ranua i nån timma och träffade hennes bebis som jag inte har hunnit se än, jättegullig! mina kusiner var också helt galna och slet i mig och ville få mig och leka med dom också. haha! sen fortsatte vi mot mormor och en av min morbröder(han bor hos mormor), vi var framme där nångång kring 1 på natten kanske..? Ahja, det var iallafall skönt att vara där. Älskar att vara hos mormor, hon är den bästa!<3 Var på stan med mamma också och hittade mig ett par skor och lite annat krimskrams, smink och sånt behövligt. Var också ute på en kväll/nattspromenad helt själv i staden där och det var jättemysigt. Kändes dock lite olustigt när det kom några killar med mopeder och körde sakta efter mig när jag var påväg hemåt, men sen ba körde dom förbi mitt i allt jättefort. haha ajja!

På måndag morgon åkte vi jättetidigt för att vi skulle hinna på ikea och handla och allt såntdär. Bilresan hem var skitjobbig, hade svårt att sova men fick mig väl en och en halv timmas sömn. Väl i happis for vi iaf till ikea, vi kollade på en ny garderob till mig men mamma tyckte att jag skulle vänta tills jag fått lägenhet osv. Så det blev bara lite grejer till rummet typ gardiner och påslakanset, en tavla och lite annat.

Jaja nu orkar jag inte skriva nåmer tråkiga saker som ni säkert ändå inte kommer orka läsa, haha!
Idag när jag kom hem från skolan kollade jag iallafall min mejl, och då hade jag fått ett mejl från lulebo och då skrev dom att jag var en av de med högst bokningspoäng(eller vad det nu kallas) på en lägenhet, och då tackade jag ja till lägenheten! :D Så nu finns det en chans att jag får den, ska boka en tid och fara och kolla på den, hoppashoppas att ingen av dom andra vill ha den så jag får den :D:D:D:D




jaja nu blev jag så glad så jag måste gå ut och röka, haha nähmen har varit röksugen sen jag började skriva och det har tagit ett tag, är så seg idag. Jaja kanske skriver sen... PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jezz-kuzin

Hallå Sötiz!

Vår farmor/mormor är ju bara BÄST <3

Det är så behagligt alltid där, hoppas vi oxå kan komma iväg till dem.

Lycka till med lägenheten! håller tummarna

Kram

2009-09-03 @ 16:53:41
Postat av: Mira

Hallåå kusin!



Jodå tackar, vi ska nog boka in en tid för visning ganska så snart, kuuul! :) Det är ju bara att hoppas på att dom andra inte vill ha den, haha!

När kommer ni upp hit och hälsar på då? Var ju skitlänge sen man såg dig! Skulle vara kul om ni kom hit över en helg eller så :)

Kramis

2009-09-03 @ 21:18:55
URL: http://miiiiraa.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Jättefin blogg du har! =) Allt bra med dig förresten?

2009-09-04 @ 19:12:57
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0