blev tvingad!!

Emmelie tvingar mig att blogga igen. Så kanske gör ett försök?
Nu är det bara en vecka kvar av sommarlovet, och sen drar skolan igång igen. Ser faktiskt fram emot det lite (KONSTIGT NOG).

Har faktiskt haft en underbar sommar. Hunnit med en massa kul! Har sommarjobbat i 3,5 veckor. Har varit i sthlm och hälsat på släkten, festat och shoppat. Tågat upp till Töre därifrån med kusin Katja, drog en sista fest här uppe i Norrbotten och sen styrde vi mot Finland. Först till stugan i Kukasviitta där vi var i en vecka ungefär. Solade, badade, fiskade och dampade loss (as usual), var i Salla på Salladagarna, var på baren och drack lite smått bland alla alkisgubbar och tanter och en massa annat kul. Sen styrde vi norrut till mormor som bor i Kuusamo. Där var det dags för festival, hade förövrigt SJUKT kul där och promenaden hem var ännu roligare konstigt nog, mest pga. katjas fina faceplant som slutade i en jävlig fläskläpp och en trasig framtand! hahah (!) Det blev dessutom en massa shoppande, cyklande runt i staden mitt i natten osv. Sen var det bara att packa väskorna och åka tillbaka mot Kukasviitta. Vi tog det lugnt och levde livet i två dagar och sen var det dags för hemfärd. Vi åkte till Ranua till moster, sov över där en natt sen till busskuren och invänta bussen som skulle ta oss hemåt. Efter många timmars bussåkande var vi framme i Sverige som just då kändes äckligt skönt. Katja åkte hem dagen efter att vi hade kommit hit, och då var jag ensam hemma. Det blev det massa festande men även många lugna kvällar av filmmys osv. Sen kom LK helgen som var sjukt kul med helt rätt sällskap!.. Och jaa, denhär veckan har jag umgåtts massa med Emligumman. Chilldrickande i Råne och bilåkande lite här och var. Kräftfiske i råne och även bastu och grillmys med tjejerna. Nu har jag skippat att skriva en massa saker dessutom men ni får nöja er, kan ju inte sitta och skriva värsta bibeln här precis haha! Nu har ni iaf fått en liten sammanfattning så ni har ett hum om vad jag har gjort i sommar.

Fick en idé också för några dagar sen, den idén var att jag och Katja skulle åka till Gran Canaria på höstlovet och VIPS, japp! det ska vi. Kan ju säga att jag längtar så sjukt mycket!!

Ikväll blir det att umgås med tjejerna, lär väl bli film här hos mig eller något =)
Men nuuu ska jag ladda upp blandade bilder från sommaren. ENJOY!
























jaaa nu orkar jag inte ladda upp mera, kanske uppdaterar sen. PUSS


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna en skinnjacka från Kenza



http://bittestest.blogg.se/2010/august/tavling.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0