;D!

på söndag åker jag till sthlm, och på måndag morgon blire spanien, lanzarote! Längtar så sjukt mkt.
Och ja jag vet att jag nästan aldrig uppdaterar här, och kommer inte göra det oftare heller för den delen. Kanske när jag är på lanzarote. Ja ni ser ju!  slänger in några bilder från senaste tiden, just for fun!



jag och erica i äventyrshallen på skolan


sannaa


haha lite halvknasig bild från helgen med jyris snyggmössa


hos fellan

hos felicia dethär också, felicia jessica och jag

erica jag och sanna på skolan

sanna visar hur man bowlar ;) haha

felicia i happis

akita ute på isen

och avslutar med en bild på mig!

Kommentarer
Postat av: feliis

haha men euw ;P

2010-02-25 @ 10:02:54
Postat av: JNY - musik & annat i mitt liv

Shululululu! röstar på din bikini, rösta gärna på min med :)

2010-03-25 @ 21:28:26
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0